Najnowsze Wpisy

Świonta :] Komentarze (3)
24. grudnia 2003 13:17:00
linkologia.pl spis.pl

No i mamy święta :D klimacik co nie ?? :D no i  z okazji Świąt  Bozego Narodzenia pragne złożyc wam życzenia Niech ta Gwiazdka Betlejemska, ktora wschodzi tuz po zmroku, da wam szczęście w Nowym Roku i jeszcze:złotej rybki, gry fair play, nieomylnych decyzji, kreatywności, podróży dookoła świata, dużo wolego czasu, beztroskiego życia, dobrej passy, zimnego piwa, celnych strzałów, prestiżowych nagród, spokoju ducha, oddechu na co dzień, samych piątek, godnych przeciwników, szczerych komplementów, wielkiej pomyślności, codziennych atrakcji, świetlanej przyszłości, korzystnego horoskopu, zdjęcia na okładce, miłych sąsiadów, wiary w sukces, mocy zawsze, przychylności bogów, tolerancji, własnego odrzutowca, gorączki sobotniej nocy, piwnicy pełnej wina, silnej woli, sztuki mówienia nie, zamku w Szkocji, ambitych planów, kilku odkryć, owacji na stojąco, zniewalającego uśmiechu, płomiennych uczuć, pomocnej dłoni, niezawodnej pamięci, nieprzemijającej urody, asa w rękawie, sprawnych hamulców, dużo nadzienia w pączku, kominka, recepty na szczęście, zabawy do białego rana, przygód z happy endem, długich wakacji, zmysłowych nocy, gwiazdki z nieba, celnego oka, sportowego wozu, różowych okularów,ostatniego słowa, dobrego smaku, sposobu na życie, i czterolistnej koniczynki.Oraz oczywiscie zajebistego , pijanego , zielonego i poprostu wspaniałego Sylwestra :] ...PEACE... 

t_w_e_e_t_y : :

linkologia.pl spis.pl

Je jor !! po dłuższym czasie postanowiłem coś maznąc na tym blogu :] hmmmmm.... bronek mnie prosił żebym opisał ostatnie melanże .... więc zaczynamy :D ...... 2 tyg. temu chcieliśmy iśc na rynek z bronkiem podrinkować , ale jak szliśmy na ryn to stwierdziliśmy ze wstąpimy do mnie i wypijemy trochu żubrówki .... wypiliśmy se no i stwierdziliśmy ze pójdzimy jednak na "żądło" więc przebraliśmy sie w szerokie spodnie i poszliśmy razem z długim i adamskim ..... po drodze kupiliśmy kratke bronków .... wypiliśmy sobie i trochu pogadaliśmy na poważne tematy :D i jakoś po 22.00 wbiliśmy na "żądeło" ..... bawiliśmy sie , piliśmy bronki no i było duzo znajomych .... admamek szukał tylko jakiegoś kolesia żeby mu najebać :D .... długi cochwile gdzieś latał i popijał cośik :D ... browar gibał sie skapczony na salce i podrywał kobity :D .... a ja sobie bausowałem i tęskniłem za Natalią < wstydnis > . Doszliśmy do wnisoku że opanujemy środek sali :D więc taranem przebiliśmy sie przez tłum ludzi i po chwili środek był jusz nasz :D i se tam bausowaliśmy .Browar sie zapruł jak świnia i nam zniknoł " bo jemu sie chciało iśc do domu " .... ( bez komentarza :D :P ) ..... a mu sobie skoczyliśmy na chamburgerki i potem dalej pić :] po 4.00 wróciłem do domku ..... Hmmmm ... kolejna imprezka była w piątek przed Mikołajem ..... poszliśmy sobie na ryneczek kupiliśmy sobie "cosik" do picia i skoszyliśmy do parku sztyfnych to wypić ..... wypiliśmy i szliśmy do Neda i po drodze spotkaliśy Ize i Mariolke więc poslziśmy z nimi do Artu ( bo one do Neda nie chciały iść ) .... kupiliśmy sobie po browarku i sączyliśmy .... ale zachcieliśmy jeszcze "cosia" więć wyszliśmy na kwile i spotkaliśmy jakichś kolesi którzy mieli za dużo "cosia" więc nas zaprosili żeby go wypić :] , wypiliśmy , pogadaliśmy i szliśmy spowrotem do artu , ale iza jusz spadał więć wyszliśmy i poszliśmy do Forum i tam sie dosiadliśmy do jakichś kolesi i kupiliśmy browarka .... posiedzieliśmy wypiliśmy i wyszliśmy ... potem udezyliśmy do Vipa .... i tam spotakliśmy afka z ekipą i sobie z nimi troche pogadaliśmy nie wiem o czym bo ... "ich nie słuchałem" ... potem spotkaliśmy długiego z którym pogadaliśmy i poszliśmy pobausować do "iksteklabu"  .... poabausowaliśmy sobie na kapie i wyszliśmy :] .... potem wróciliśmy do domów ...... Sobota , Mokołaj .... browar miał troszku kości , więć poszliśmy skonsumować :] .... niemieliśmy gdzie jej zkruszyć więc poszliśmy do budki telefonicznej :D browar kruszył a ja udawałem ze gadam przez tel. :D ... zrobiliśmy i poszliśmy skurzyć za "żabke" .... towarek był kliamtowy ( o mało nam płuc nie rozerwało :D ) spaliliśmy sobie lage i poszliśmy do Neda .... w nedzie Natalka robiła urodziny dla kumpelów więc powitałem niektórych i zgarneliśmy grefa i poslziśmy skurzyć kolejną lage :D .... skurzyliśmy i wróciliśmy .... kupiliśmy bronka ( kupowaliśmy go przez 15 min. bo tacy byliśmy zajebani :D ) dla podbudowania kapy i zaniedługo Adamek przyszoł ... więc .... skoczyliśmy z nim na lage :D:D ... adamek tesz sie troche pozginał od tego palenia ja tam jako tako wytrzymałem a browar tak sie spizgał że sie zawiesił z lagą w ręce :D:D ... wróciliśmy sobie do neda ... wypiliśmy bronka .... pogadaliśmy skapczenia .... pozawioeszaliśmy sie .... no i na zjazdach wróciliśmy na chate :D:D:D ....... Ogólnie można przyznać że niezłe 3 imprezki :D ..... niezła zbawa , niezły klimat , duzo alko ( lub palenia ) poprostu " FIESTA !! " :] .... Pozdro dla ludzisków wszystkich których znam :] .... Szłonko Kocham Cie :*:*:* .... PEACE ....

t_w_e_e_t_y : :

Domówka u majta ..... :/:/:/ Komentarze (26)
23. listopada 2003 16:51:00
linkologia.pl spis.pl

Wczoraj sie zapowiadała domówka armagedon majta starszych nie było w domu i mieliśmy ostro pić :].O 19.20 wbilismy do majta sączyliśmy sobie malibu i robiliśmy sprzęt i ogólnie przygotowywaliśmy sie na nadejscie ludzi .O 20.00 poszliśmy pod Jadwige poczekac na długiego z ekipą (ekipa= Izunia , kieju , macholi)kilku inncy ludzi , ale przyszedł tylko długi z ekipą (i z kratką :]) no i wbijamy do mjta ( jak wychodzilismy to u niego była jego siora i około 5 lasek) patrzymy a tu JEB !! dom cały zajebany .... około 30 ludzi :D:D trzeba było sie przeciskać żeby gdzieś przejśc :].Wszystko było zajebiscie :) rozpracowaliśmy wódke :] całyczas sobie z drinami latałem :] , a no i wczęsniej jeszce na balkonie troszke pizgaliśmy , poprostu zajebiscie :] wszyscy mieli w chuj kapy i sie tarzali po domu :] . Ja miałem niestety krytyczny moment ( nie umiałem zabardzo chodzić , mysleć i myślałem ze zaraz zemdleje <wstydnis> :D:D ) ale posiedziałem przez 20 min. na balkonie i mi przeszło :]  więc wróciłem pić :D:D:D kilak drinów poleciało i dupnołem sie spać , obudziłem sie o 3 rano ( a poszęłm spać chyba jakioś o 1.00 albo 2.00 ) to juz było mniej ludzi , zostało kilka śmiesznych dziewczynek :D ( takie cnotki ze nawet browar żadnej nie wyśmigał :D ) no i nasza ekipka i kilku zabełtanych kolesi , ci kolesie taką chałe odjebali że głowa boli !! żygali gdzie popadnie , spali w głowami w wiadrach :| , jeden sie przebudził i zaczoł na siebie żygać więc go z browarem wyjebaliśmy na klatke :].lajtowo imprezka sie kręciła ale chcialiśmy skoczyć po zapitke bo sie skończyła ( zamiat niej był jakiś komandos z wódka co długi cały czas sobie sączył :D ) a tu nagle .... majtek mówi WYPIERDALAĆ koniec imprezy !! :|:| no ja se mysle pojebało go , zaraz mu przejdzie .... nie przesżło !! ..... wyjebał nas o 5.00 w nocu na dwór :| .... chyba zapomniał imprezki u mnie jak sobie siedział ile chciał ... u izy jak był na 18h imprze to spał sobie lajtowo do 9.00 rano i nikt nie pisnoł żeby miał iść :| a on tak sie qrwa odwdzięcz :/ miałem go qwa za jednego z najlepszyh ziomów ale widze że nadarmo :/ .Wyjebał nas a rezte zostawił :| kilku zbełtanych kolesi , jednego frajero co mówił że jest kobietą :| no i około 5 tych dziewczynek ... ale nas ludzi co przyniesli najwięcej alko , zajeli sie sprzętem i jakby co to zawsze mogli posprzątać lub wynieśc kogoś na zewnątrz .... wielki minus ma odemnie ..... PEACE i ANTYRESPEKT dla Majta ......

 

t_w_e_e_t_y : :

Im Back  Komentarze (14)
18. listopada 2003 20:29:00
linkologia.pl spis.pl

Jush nareszcie ,oge mniej więcej wchodzić na kompa :> i moge jusz zaglądać na bloga :] . A dzisiaj sie spizgałem jak świnia :] miedzy 1 a 2 matematyką skurzyliśmy sobie lage :] i zaprułem sie jak cholera :] jak babka mi kazała coś przeczytać to tylko coś bełkotałem bo nieumiałem sie skupić na czytaniu :D niezła kapa :D ... Pozdrawiam ludzi co ty wchodzą :* ( Kocham Cie słonek :* i  tęsknie :( ) ... PEACE ....

t_w_e_e_t_y : :

wałek :]:] Komentarze (21)
13. listopada 2003 14:42:00
linkologia.pl spis.pl

Mam małego wałka w domku :) bo ........ przyszłem sobie do szkoły i sobie posiedziałem na pierwszej lekcji a tu nagle na [rzerwie kumple mi mówi że ma 80 pln. i idziemy pić :] , więc nie można było odmówić :D .Pojechaliśmy do Rybca i w żabce zakupiliśmy sobie kilka ( teraz gadałem sobie prze telefon z Natalką :] bo domnie zadzwoniła ) tatrów czarnych :) i poslziśmy wypić . Wkręcił nam sie lajcik więc zaproponowałem żeby sobie malibu wypić ( malibu - nalewka kokosowa z colą ) więc sobie zrobiliśmy i kazdy był zafascynowany smakiem ( bo nie pili tego nigdy :] ) nom i na fajnym  lajciku wbilismy do NEDa i sobie posiedzielismy tam i popilismy :] . Nom i potem powróciłem sobie do domku a tu za dwie godziny ..... zadzwoniła do mnie suka :/ ( wychowawczyni ) i wykablowała że niebyłwm w budzie :/ . No i rodzice sie zdenerwowali i mam kare że przez 10 dni niemoge na kompa siadać :D wałek :D .... Pozdrawiem wszystkich ( dla kobiety mego życia Kocham pozdrawiam < cfaniak > :* :] ) .... PEACE .....

t_w_e_e_t_y : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

ashley-marykate | a3-zjebane-wieniary | szubinka | miki33 | spendid-niki-rulez80 | Mailing